Záruka a reklamace
Náš zákazník je náš partner, kterému se snažíme vždy a za všech okolnosti vyjít vstříc
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením.
Reklamaci je možné uplatnit poštou. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Výrobek přijímáme pouze v originálním obalu. Vždy je třeba připojit popis vady, kopii kupního dokladu (dodacího listu) a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme e-mailem.
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů.
Našim cílem je vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti a vždy jsme na Vaší straně.